rinkodaros pulsas VU sutartisVilniaus universitetas ir ,,Rinkodaros pulsas“, MB (ThinkBig.lt) pasirašė oficialų ketinimų protokolą, kuriuo susitarė aktyviai bendradarbiauti, įgyvendinant svarbius projektus, kuriant palankias sąlygas studentų mokymo proceso tobulinimui, pagrindinių ir funkcinių įmonės sričių plėtrai bei jaunų specialistų integracijai į didelių iššūkių pateikiančią darbo rinką. Prisiimtus įsipareigojimus Vilniaus universitetas įgyvendins per savo kamieninį akademinį padalinį – Vilniaus universiteto Kauno humanitarinį fakultetą (VU KHF).

Siekiama mažinti atotrūkį tarp akademinio mokslo ir praktinio žinių taikymo

,,Vis netyla kalbos apie akademinio mokslo specifiką, dėl kurios studentai įgauna per mažai įgūdžių, yra nepakankamai pasirengę atlikti praktines užduotis konkrečiose darbo vietose, todėl baigę universitetą susiduria su darbo paieškos keblumais. Nusprendėme, kad pats laikas griauti šią tendenciją ir atverti kelius į realios darbo specifikos pažinimą, sudaryti galimybes studentams įgyti daugiau pasitikėjimo savimi, – apie bendradarbiavimo idėjos motyvus pasakoja VU Kauno humanitarinio fakulteto dekanas doc. dr. Kęstutis Driaunys. – Įmonę partnerę pasirinkome neatsitiktinai – jau daugiau nei porą metų neformaliai bendradarbiavome su ,,ThinkBig“ kolektyvu. Įvertinę mus jungiančius interesus ir matydami plačias bendradarbiavimo galimybes, pasirašėme oficialaus bendradarbiavimo dokumentus.“ Doc. dr. Kęstutis Driaunys įsitikinęs, kad ,,ThinkBig“ indėlis į VU KHF studijų sistemą, studentų praktinio rengimo procesą bei stambių projektų įgyvendinimą fakulteto bendruomenei bus labai naudingas ir leis džiaugtis ilgalaikiais rezultatais.

rinkodaros pulsas KHF sutartisKetinama integruoti į lietuvių filologijos, informatikos, ekonomikos, marketingo ir vadybos studijas VU KHF

Abi minėtos šalys susitarė bendradarbiavimą vystyti su lietuvių filologijos ir reklamos, informatikos, ekonomikos bei marketingo studentais. Jauniems specialistams atsivers puikios galimybės: bus galima atlikti praktiką įmonėje ,,ThinkBig“, o baigus universitetą čia pat potencialiai įsidarbinti pagal savo studijų sritį. Taip pat studentai galės dalyvauti bendruose projektuose su būsimais kitų specialybių atstovais, akademiniu personalu, prisidėti prie Europos Sąjungos lėšų pritraukimo ir įsisavinimo, semtis patirties ,,ThinkBig“ atstovų vedamuose privalomų dėstomų dalykų seminaruose. Įmonė universitetui ketina pateikti rinkos poreikius atspindinčių kursinių, bakalauro ar magistro darbų temų/krypčių, kurios būtų naudingos ir įdomios tiek studentams, tiek inovacijomis besidominčiai ir nuolatinio progreso siekiančiai ,,ThinkBig“ komandai.

,,ThinkBig“: kasdien augame ir laukiame motyvuotų specialistų

Pagrindinės ,,ThinkBig“ veiklos sritys – marketingo strategijų kūrimas, diegimas ir verslo konsultavimas. Savo funkcinėmis sritimis įmonė įvardija turinio marketingą, programavimą ir elektroninių svetainių kūrimą, internetinį marketingą, mediaplanavimą bei 2015 metų startuolį ,,Sweepest“ – interneto konkursų platformą, kuri tapo itin patraukliu inovatyviu marketingo kanalu. Minėtos veiklos sritys nuolat plečiasi, o lygiagrečiai auga ir gabių, stiprių, suinteresuotų specialistų poreikis. ,,Esame pasiryžę aktyviai įsitraukti į studentų mokymo procesą, suteikti jiems kuo daugiau praktinių žinių, nes patys laukiame tokių darbuotojų, kurie ne tik puikiai žino teoriją, bet ir išmano savo darbo specifiką.– lūkesčius atskleidžia ,,ThinkBig“ direktorius Artūras Svirskis. – Manau, motyvuotiems studentams šis bendradarbiavimas taps tiesiausiu keliu į sėkmingą karjerą.“

KHF

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos Sutinku