Komunikacijos konkursas „Mokslo sprintas“: išbandymas ne vien sau, bet ir tyrimo temai
Minint 445-ąjį Vilniaus universiteto (VU) gimtadienį trečiąjį kartą surengtas mokslo komunikacijos konkursas „Mokslo sprintas“. Kauno fakultetui atstovavo Audiovizualinio vertimo studijų programos komanda pavadinimu „Vaiko žvilgsnis“. Prof. dr. Danguolė Satkauskaitė ir Audiovizualinio vertimo 4 kurso studentė Gabija Žvinytė pristatė tyrimą „Kur telkiamas vaikų dėmesys žiūrint dubliuotą animaciją?“.
Temą šmaikščiu pavadinimu „Užrašai: versti negalima palikti“ komunikacijos konkurse pristačiusios fakulteto atstovės džiaugiasi galimybe gyvai išgirsti kitų dalyvių pasirodymus. Pasirodymai nustebimo turinių gilumu ir kūrybiško pateikimo formų įvairove. Šių metų pristatymų temų spektras buvo itin platus, pristatyti tyrimai apie mikrogravitacinę aplinką ritonoviro kristalų auginimui, bičių nuodų naudą, dirbtinį intelektą, metaforas edukacijoje ir kt. Šiais metais „Mokslo sprinto“ konkurse dalyvavo ir Vilniaus licėjaus vienuoliktokas Jokūbas Kojelis, kuris su VU Gyvybės mokslų centro lektore Audrone Meldžiukiene pristatė naują žvilgsnį į tradicinę mediciną.
„Įspūdžiai dar neatslūgo. Buvo daug įdomių ir tikrai įsimintinų pranešimų. Kaip žiūrovei man patiko pristatymų formatas, tačiau kaip dalyvei tai buvo didelis iššūkis – nelengva į vos kelias minutes sutalpinti visą norimą informaciją, – sako VU Kauno fakulteto studentė Gabija Žvinytė. – Renginys vyko gana neformalioje aplinkoje, tad tai šiek tiek nuslopino jaudulį, kurio tikrai netrūko.“ Gabija pasakoja, kad jaudulį ramino dėstytojos palaikymas, repeticijos ir kruopštus pasiruošimas.